Do nejvyššího patra Domu módy na pražském Václavském náměstí jsme pro naši dlouholetou klientku navrhli na ploše převyšující 200 m2 největší prodejnu luxusního prádla v ČR.
Vstupní brána se dvěma velkými LCD panely láká zákazníka dovnitř prodejny pod zavěšený prosvětlený baldachýn, který dovnitř propouští příjemné měkké světlo. Osa baldachýnu je podpořena pestrobarevným kobercem na podlaze, který směřuje zákazníka k prvku připomínajícímu jeden ze symbolů Paříže "La Grande Arche" (Velký oblouk). Paříž, Francie..., francouzský šarm a vyhlášené modní salóny + zalíbení Francouzů v krásném prádle, má tuto vazbu v našem navrhovaném interiéru evokovat. Koncová kostka má kromě symbolického i jeden praktický úkol - po zatažení důmyslného systému neprůhledných závěsů vznikne za ní dostatečný prostor pro zázemí modelek při modní přehlídce. Ty pak přes rozsvícenou kostku vstupují na pomyslné molo a promenádu.
Pro prodejnu jsou navrženy i nové koncepty zkušebních kabinek, které mají vlastní předsíňku pro doprovod, nebo pro případnou konzultaci výběru zboží s personálem prodejny.
Věříme, že 17 letá úspěšná spolupráce s majitelkou sítě prodejen Dessous Dessus, při které vzniklo osm vždy originálních shopů různých velikostí na různých místech ČR, bude nadále pokračovat.